نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

بهترین نتایج تاریخ المپیک ایران به استثنای لندن| آغاز و پایان طلایی!

  • کد خبر: ۷۶۸۶۱
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
بهترین نتایج تاریخ المپیک ایران به استثنای لندن| آغاز و پایان طلایی!
کیفیت مدال‌های کاروان ایران نسبت به ریو بهتر شد و در تاریخ، المپیک توکیو در جایگاه دوم از نظر صید مدال برای کاروان ایران قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کاروان ایران ا‌لمپیک ٢٠٢٠ توکیو را با نشان زرین سجاد گنج‌زاده در اولین حضور کاراته در این مسابقات به پایان رساند تا کشورمان با کسب ۷ مدال در جایگاه بیست‌وهفتم بایستد. نمایندگان ایران در این دوره از بازی‌ها با ۶۶ ورزشکار در ۱۶رشته به توکیو اعزام شدند و در ۴ رشته تیراندازی، کشتی، وزنه‌برداری و کاراته مدال گرفتند. جواد فروغی در دومین روز بازی‌ها غیرمنتظره‌ترین مدال طلا را برای ایران گرفت و با ۴۲‌سال، مسن‌ترین مدال‌آور ایرانی در تاریخ المپیک شد و نخستین مدال تیراندازی ایران را در تاریخ المپیک کسب کرد.

 

محمدرضا گرایی دومین طلایی ایران و نخستین طلایی کشتی فرنگی در وزن ۶۷‌کیلوگرم بود که با هوش و ذکاوت مثال‌زدنی، به حریفان ریز‌و‌درشت باج‌نداد و بر سکوی نخست ایستاد. علی داوودی، جوان اول وزنه‌برداری ایران، با ثبت رکورد مجموع ۴۴۱‌کیلوگرم و کسب نخستین مدال نقره در توکیو، به یک دهه ناکامی ایران در دسته فوق‌سنگین پایان داد. اما دومین نقره کاروان و نخستین نقره در کشتی آزاد را حسن یزدانی، آزادکار وزن ۸۶‌کیلوگرم کشورمان، در مبارزه فینال این وزن با شکست برابر «دیوید تیلور» آمریکایی کسب کرد.

 

محمدهادی ساروی، فرنگی‌کار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران، در مبارزه رده‌بندی در بازی‌های المپیک توکیو با پیروزی مقابل کشتی‌گیر فنلاندی به مدال برنز دست یافت؛ این نخستین مدال کشتی کشورمان در المپیک‌۲۰۲۰ بود. اما آخرین مدال کاروان ایران، برنز امیرحسین زارع، آزادکار وزن ۱۲۵‌کیلوگرم کشورمان بود که با پیروزی مقابل نماینده چین کسب شد. در این دوره ١٠‌زن ورزشکار به توکیو اعزام شدند که بهترین جایگاه در قایق‌رانی کسب شد. نازنین ملایی که با نایب‌قهرمانی در مسابقات گزینشی ژاپن توانسته بود سهمیه روئینگ ایران را قطعی کند، نخستین ورزشکار ایرانی بود که در توکیو به مصاف حریفان خود رفت و بهترین نتیجه یک پاروزن ایرانی در ادوار المپیک را به ثبت رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->